FacebookTwitterПідписатися на RSS

ЗВІТ КЕРІВНИКА

за 2022-2023 навчальний рік


wym-1706620391799

Звіт керівника

за 2020-2021 навчальний рік

ЗВІТ за 2019-2020 навчальний рік

Синельниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4

№ з\п Показники Стан
1. Мова навчання українська
2. Кількість класів 12
3. Загальна кількість учнів 338
4. Профільне навчання: Математичний Біологія Математика 10 клас – 20 11 клас - 25
5. Забезпечення учнів гарячим харчуванням 141
6. Загальна кількість працівників 33
7. Зокрема педагогічних 20
8. Забезпеченість комп'ютерами 38
9. Забезпеченість підручниками 90%
10. Кількість їдальнь/ в них місць для сидіння 1/100
11. Забезпеченість кабінетами
12. На території школи обладнано: - футбольне поле; - ігровий майданчик.

Педагогічний колектив працює за науково-методичною проблемою «Формування життєвих та соціальних компетентностей особистості на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку» та над ІV етапом дослідницько-експериментальної роботи за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес».

Віковий склад вчителів: до 30 років - 3; 31-40 р. - 2; 41-50 р. - 6; 51-54 р. - 1; 55-60 р. - 4; понад 60 р. - 5.

Рівень педагогічної майстерності: вища категорія - 11; І категорія - 1; ІІ категорія - 5; спеціаліст - 2; без категорії - 1.

Педагогічне звання: Старший вчитель - 2; Вчитель-методист – 2.

Знак « Відмінник освіти» - нагороджено: 8 вчителів

Аналіз результатів навчальних досягнень учнів: початковий - 8 учнів; середній - 148; достатній - 140; високий - 32 учня.

За підсумками 2019-2020 н.р. 32 учнів 2-4 класів та 13 учнів 5-10 класів нагороджені Похвальними листами, 6 учнів 11 класу нагороджені похвальними грамотами за досягнення у вивченні фізкультури, англійської мови , біології, екології, «Захисту Вітчизни», художньої культури.

Учні школи щорічно є учасниками міських олімпіад з 17 предметів. На підставі висновків оргкомітету і журі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів було визначено 21 учнів, які стали переможцями та призерами у міському етапі олімпіад: І місце – 3, ІІ місце – 5, ІІІ місце - 13. Найрезультативнішими були виступи учнів з біології, екології (вчитель Кучеренко Т.М.), математики (вчителі Сріб’яник Н.В., Гаврилова Т.О., Стороженко М.Р.), трудового навчання (вчителі Ковдря В.В.).

Загальнокомандне місце: Математика – ІІІ, Екологія –І, Біологія – ІІІ, Інформатика – ІІІ, Трудове навчання – ІІ.

У ІІІ (обласному) етапі предметних олімпіад взяли участь 3 учнів школи.

Робота з обдарованими учнями

Учні школи брали участь у ІІ етапі (міському) ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика, де посіли 6 призових місця:

клас Прізвище та ім′я місце
11 Мунтян Л. 3
10 Зубанова М 2
9 Чупахін М. 2
8 Кізіль В 2
6 Стадник А. 1
5 Іванова М 1

Конкурс ім. Т.Г.Шевченка: Стадник А. – 1 місце у 2 турі,1 місце у 3 турі заочному та очному, стала учасницею 4 республіканського етапу, нагороджена грамотою та грошовою премією. Учениця 8 класу Кізіль В. здобула 1 місце у 2 турі та 1 місце в заочному та 4 місце в очному турі Всеукраїнського конкурсу і. Т.Г. Шевченка.

Учні школи під час карантину прийняли участь у Всеукраїнській інтернет – олімпіаді з української мови та літератури. Всього учасників 30 . Переможців – 10. дипломи І ступеня – 3, дипломи ІІ ступеня - 4, дипломи 3 ступеня – 3.

У Міжнародному освітньому конкурсі «ОЛІМПІС 2020 – Весняна сесія» прийняли участь 54 учні, 21 учень отримали дипломи переможців: І ступеня – 1, ІІ ступеня – 7, ІІІ ступеня – 13.

Важливе місце в роботі з обдарованими учнями посідає участь у роботі Малої Академії наук «Дніпро»:

Секція Прізвище, ім’я учнів Вчитель Результат
«Медицина» Кавун Юлія Кучеренко Т.М. Диплом учасника

Інклюзія

Керуючись наказом МОН України від 01.10.2010 року № 912 «Про затвердження концепції розвитку інклюзивного навчання», постановами Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з освітніми потребами» від 15.08.2011 року № 872 «про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН № 1/9-384 від 18.05.2012 року «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», витягу з протоколу засідання обласної психолого-медико педагогічної конференції від 19.06.2017 № 510-б та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство створено клас інклюзивною формою навчання для Луценка Б.А., та Дунямалієвої Х.

Розроблено індивідуальні навчальні плани на основі Типових навчальних планів початкової школи, з урахуванням потреб та особливостей психофізичного розвитку, індивідуальну програму розвитку дитини, з метою визначення конкретних навчальних підходів до її навчання. Для розробки ІПР залучалися також батьки. На протязі навчального року Луценко Богдан та Дунямалієва Халіда залучалися до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я. За період навчання в 3 класі з інклюзивною формою навчання Луценко Богдан засвоїв навчальний матеріал, але потребує допомоги вчителя, навідних питань, опори на наочний матеріал. Пізнавальна мотивація сформована. Працездатність на уроці знижена, потребує привернення уваги. Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня.

Підсумки проведення ДПА в 11 класі

Навчальний предмет Склали ДПА, к-сть учнів Рівень навчальний досягнень Якість знань %
Початковий Середній Достатній Високий
Українська мова 21 1 7 10 3 62
Історія України 12 - 4 5 3 67
Математика 9 - 7 2 - 29
Англійська мова 9 - 3 4 2 67
Біологія 8 - 3 5 - 63
Географія 2 - - 2 - 100
Хімія 2 - - 2 - 100

Методична та дослідно-експериментальна робота

Результати методичної роботи за минулий рік:

- круглий стіл «Психолого-педагогічні методи виховання соціально успішної особистості», «Використання інноваційних технологій проблемно-ситуативного навчання для розвитку соціальної компетентності учнів на засадах випереджаючої освіти», «Від творчого вчителя-експериментатора до творчого соціально адаптованого учня», ділову гру «Педагогічні інновації: сутність і практична самореалізація».

У березні проведено тиждень педагогічної майстерності, метою якого було ознайомлення з реалізацією концепції творчої соціально успішної особистості у роботі учителя – словесника. Використання інноваційних методів та прийомів навчання, обмін досвідом щодо використання інтерактивних технологій проблемного навчання та ситуативного моделювання.

- психолого-педагогічні семінари «Креативний потенціал вчителя».

- Всеукраїнська науково-практична конференція «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку»

Протягом ІІІ етапу педагогічні працівники приймали участь у конференціях спрямованих на підвищення науково-методичного рівня.

Назва конференції ПІБ учасника Форма
Всеукраїнська науково-практична конференція «Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку» Свистільник Л.П. Заочна
Бондаренко С.В.
Кучеренко Т.М.
Донченко В.А.

Всеукраїнських науково-практичних конференціях «Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика» 6 грудня 2020р. Друкована стаття «Громадянська освіта та соціальна відповідальність в контексті ідей сталого розвитку на уроках української літератури». (СвистільникЛ.П, Сріб’яник Н.В)

Всеукраїнська науково-практична конференція. «Методика викладання української мови в сучасній школі: теорія та практика» 31.03.2020 р. За роботу «Використання ігрових технологій на уроках української мови» було отримано сертифікати (Свистільник Л.П, Сріб’яник Н.В)

Активну участь у педагогічному ярмарку інновацій Дніпрофест взяли Свистільник Л.П. та Сріб’яник Н.В . Методичний посібник «Інтегрований підхід до вивчення української літератури та мистецтва як ефективний засіб формування ключових компетентностей».

Досвідом власної роботи вчителі діляться з колегами. Творчі напрацювання, матеріали з досвіду роботи накопичують на власних блогах, сайтах (Свистільник Л.П., Кучеренко Т.М., Єрмоленко М.Г., Стороженко М.Р., Кушерець А.Р., Донченко В.А., Рубан О.І., Гаврилова Т.О., Григор’єва Н.В., Волошина В.І., Писарєва Л.П., Ковальова С.Г., Каламбет В.Ф., Бондаренко С.В., Корецька С.Д.).

На базі закладу проведено семінари:

- міський для вчителів предмету «Захист Вітчизни».

Забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів

Робота соціальної служби школи представлена соціальним педагогом Корецькою С.Д., практичним психологом Чорною Л.Л., які здійснювали свою роботу у 2019-2020 н.р. відповідно статей 21, 22, 57 Закону України «Про освіту», нормативно-правової бази по охороні дитинства, Наказу Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» № 616 від 02.07.2009 р.

На початку 2019-2020 навчального року було створено банк даних дітей пільгових категорій, створено папку соціального захисту учнів, оформлено соціальні паспорти класів та загально шкільний соціальний паспорт. Опрацьовано нормативно-правову базу на 2019-2020 н.р.

За результатами проведеної роботи станом на 19.05.2020 у закладі виявлені діти соціальних категорій:

Діти під опікою – 10 учнів

Діти-інваліди – 3 учні

Діти з багатодітних сімей – 17 учнів

Діти з малозабезпечених сімей – 7 учнів

Діти учасників бойових дій в зоні АТО – 7 учнів

Діти з сімей СЖО – 1 учень

Діти схильні до правопорушень та злочинів – 2 учня

Діти з неблагонадійних сімей – 1 учень

За звітний період складено акти житлово-побутових умов на учнів наступних категорій: діти під опікою, діти з сімей СЖО, діти схильні до правопорушень.

Складено план роботи соціального педагога та практичного психолога на рік та помісячно.

Проводилась діагностика психічної готовності учнів до школи, діагностика емоційного стану дітей, що допомогло вивчити рівень соціально-психологічної адаптації учнів 1, 5 класів до шкільного навчання. За результатами соціально-психологічних досліджень, психодіагностики виявляли учнів, що потребують особливої уваги. З ними проводилися індивідуальні консультації, які будувалися на виявленні первинної проблеми, обговоренні результатів тестування, надання рекомендацій учням та батькам, порад, виробленні подальшої системи дій з виниклої ситуації.

Класним керівникам, заступникам директора, батькам надавалися результати діагностування учнів із соціально-психологічних питань. Також індивідуальна діагностика проводилася за запитом самих учнів, вчителів.

З учнем з сім’ї СЖО проведені консультації, корекційна робота, надавалась матеріальна допомога, дитина залучена до волонтерського загону Центру дитячої творчості. З матір’ю учня, у більшості випадків, спілкування велося у телефонному режимі.

Проводилась робота з дітьми, у яких батьки були учасниками бойових дій в зоні АТО, а саме: спостереження за учнями, бесіда з метою виявлення комфортності перебування в класі, підтримка дітей. Учні охоплені увагою, позитивно спілкується з однокласниками.

Робота з дітьми-інвалідами будувалась з метою, щоб дитина не відчувала обмеження у своїх можливостях. З дітьми-інвалідами та їх батьками проводились консультації з питань охорони дитинства та налагоджено взаємозв’язок сім’ї та школи.

В грудні та січні вивчали розумові особливості молодших школярів, мотивацію до навчання, рівні тривожності та соціометрію. Також у грудні проводилось соціометричне обстеження міжособистісних взаємин дітей у колективі ровесників для з`ясування і усунення причин їх порушень. В цей же період діагностувались ціннісні орієнтації старшокласників та тривожність.

В лютому було вивчено рівень креативності та творчий потенціал особистості в середніх та старших класах. Проводилось дослідження з метою виявлення дітей які страждають від насильства та з суїцидальними нахилами.

Протягом року проводилась консультаційна робота: наддавались консультації як групові так і індивідуальні:

- учням: «Самовиховання», «Я – учень школи», «Моя поведінка під час уроків і на перервах», «Моє ставлення до навчання», «Самомотивація», «Я сам відповідаю за своє здоров’я», «Відношення з однокласниками», «Безконфліктне навчання», «Як справлятися з емоціями», «Я вже дорослий», «Ціннісне ставлення до життя», «Допоможи другу вести здоровий спосіб життя», «Як навчитись вчитися», «Я навчаюсь в середній школі», «Виконання правил навчання і поведінки, записаних в Статуті школи», «Як мені знайти місце в класі?», «Мене не сприймають у колективі», «Як заслужити любов та прихильність батьків», «Як покращити мої шкільні досягнення», «Як позбутись шкідливих звичок», « Як мені стати більш активним», «Як обрати майбутню професію»;

- батькам (опікунам): «Як допомогти адаптуватися дитині до школи», «Покарання та заохочення», «Виховні правила для гіперактивної дитини», «Як донести любов опікуна до дитини», «Підготовка учня до уроку», «Агресія в учнівському колективі», «Як пережити період хвороби підопічної», «Як себе поводити під час істерик дитини?», «Як допомогти дитині в новому колективі», «Як поводити себе з дитиною під час конфлікту»;

- педагогам: «Профілактика девіантної поведінки у першокласників», «Форми спілкування з учнями під час підготовки до міських, обласних заходів», «Як привернути увагу дітей на уроці», «Робота з обдарованими дітьми», «Профорієнтація випускників», «Профілактика суїциду у шкільному середовищі», «Як реагувати на учня групи ризику», «Як покращити увагу учня групи ризику на уроці», « Як реагувати на істерику дитини на уроці».

Також протягом року проводилась корекційно-розвивальна та відновлювальна робота, було сформовано групи для проведення корекційно-відновлювальної робот з учнями на основі психодіагностики. Надавались індивідуальні та групові колекційні заняття з учнями «групи ризику», проводилась корекція девіантної поведінки.

Протягом року проводилась просвітницько-профілактична робота, а саме практичні заняття з елементами тренінгу «Свідоме навчання» - 8, 10 класи, «Дружба в нашому класі» - 6 клас, «Подорож в країну ввічливості» - 2 клас, «Культура особистості» - 7 клас, «Самовиховання – створення себе» - 5 клас, «Я готуюсь стати п’ятикласником» - 4 клас, «Я – моє здоров’я, я – моє життя» - 3 клас.

Учні були залучені у таких превентивних заняттях: «Культура учня», «Я особистість» - 5, 6, 7 класи, «Молодь – рух – здоров’я» - 8 клас, «Здорові звички дитини» - 9, 10, 11 класи.

За звітний період проведені «Рейд-урок» «Соціалізація гіперактивної дитини» та рейди профілактика тютюнопаління під час навчання в школі та у вільний час.

В квітні було проведено Тиждень Психології. В рамках психологічного тижня (23-27.04) проведено психолого-педагогічний семінар «Творчий потенціал вчителя». Згідно плану тижня батьки взяли участь в акціях «Ромашка дружби» та «веселка настрою», оформлено стіну-побажань, у молодшій школі (1-4 класи) було проведено «Казкотерапію», приймала участь в акції «Подарунок планеті», проведена Skype-зустріч з Дніпропетровським залізничним ліцеєм – 9-11класи, один день був присвячений боулінгу в школі, проводились семінари з елементами тренінгу у середніх та старших класах.

Протягом року проводились доповіді на педагогічних радах школи за темами «Адаптація дітей до школи», «Спілкування з дітьми групи ризику», «Профіль навчання», «Соціально-педагогічний супровід учнів пільгової категорії» та на батьківських зборах з таких тем «Адаптація дитини», «Обізнаність інтересів своєї дитини», «Проблеми виховання підлітків 21 століття», «Я батько випускника школи», «Свідоме виховання – успішне батьківство».

Завдання та пріоритетні напрямки роботи соціально-психологічної служби школи на 2019-2020 навчальний рік:

1. Продовжувати роботу з дітьми з метою формування ціннісних компетентностей особистості.

2. Активізувати роботу батьківського форуму «Успішне батьківство» для рекомендацій та вивчення особливостей виховання дитини 21 століття.

3. Для вдосконалення професійних навичок та професійного зростання проводити обмін досвідом серед працівників соціально-психологічних служб та громадських організацій міста.

Зміцнення та збереження життя та здоров’я учнів

Одним з напрямів роботи школи є створення освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки.

На стан здоров’я впливає багато чинників, а саме: несприятливе навколишнє середовище, погіршення санітарно-гігієнічних умов навчання та якості медичного обслуговування, поширення шкідливих звичок серед учнівської молоді тощо. Це викликає серйозне занепокоєння. Як показує практика, найбільш рятівний вплив на стан здоров’я молоді здійснює поширення шкідливих звичок. Сьогодні завданням кожного вчителя школи є пропаганда та навчання учнів здоровому способу життя, профілактиці алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії та СНІДУ. Тому вже під час проведення вересневих батьківських зборів цим питанням необхідно приділити багато уваги, зупинитись на взаємодії між школою та родинами щодо профілактики негативних факторів, які впливають на стан здоров’я.

На жаль, ці хвороби дуже помолодшали і створюють для суспільства очевидну загрозу. Відчувається за потребу розгляд цих питань як в урочний, так і в позаурочний час. Усі ці знання необхідно перетворювати у переконання, це робота і педагогів, і психолога, і бібліотекаря, і батьків, і медичних працівників, а вчителю «Основ здоров'я» необхідно приділити цим питанням першочергову увагу.

У школі для організації харчування дітей створені всі необхідні умови: працює шкільна їдальня, забезпечено санітарно-гігієнічний режим, у наявності графік харчування учнів, щоденно в меню включені дієтичні страви. Технологічне обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Спільними зусиллями дотримуються вимоги Порядку організації харчування дітей, затвердженого МОН України від 01.06.05 р. №329. Упродовж 2018/2019 навчального року для учнів школи було організовано гаряче харчування. Учні 1-го класу та учні пільгових категорій були забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням.

При організації харчування учнів у 2019/2020 навчальному році необхідно:

- посилити контроль за чергуванням учнів та вчителів у шкільній їдальні, громадський контроль за організацією харчування.

На початку навчального року класні керівники заповнили Листки здоров’я.

Результати медичного огляду учнів враховуються при проведенні уроків фізичної культури, трудового навчання, Захисту Вітчизни. Спортивні заходи, що проводяться в школі, тільки з обов’язковою присутністю медичної сестри. Протягом навчального року проводилась змістовна санітарно-профілактична робота. За результатами медичних оглядів проведено моніторингове дослідження щодо стану здоров'я учнів.

При організації роботи з медичного обслуговування учнів у 2019/2020 навчальному році необхідно звернути більше уваги на:

- медичний контроль за проведенням уроків фізичної культури, особливо на дітей з вадами в здоров’ї.

Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій

Пріоритетними напрямками діяльності школи у 2019-2020 навчальному році щодо впровадження ІКТбули:

· впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у освітній процес;

· формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;

· удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.

Головна меташколи в питанні впровадження сучасних інформаційних технологій - надання нового підходу до інформатизації системи освіти, що передбачає виконання наступних складових:

· створення умов для оволодіння учнями та вчителями сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями;

· підвищення якості навчання завдяки використанню інформаційних ресурсів Internet;

· створення умов для широкого впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес;

· підвищення ефективності управління закладом загальної середньої освіти;

· створення умов для активації школи у електронному ресурсі «ІСУО» та «ЄДЕБО»;

· створення єдиного інформаційного середовища, а саме: продовження роботи по запровадженню курсу «Школа», електронних журналів, щоденників.

Упродовж 2019/2020 навчального року здійснено наступні заходи щодо інформатизації та комп’ютеризації школи:

· продовжено роботу щодо постійного оновлення веб-сайту школи та персональних сайтів учителів школи;

· проведення відкритих уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій;

· приведено матеріальну базу та навчально-методичне забезпечення кабінету інформатики у відповідність до нормативів, вимог та державних стандартів.

Таким чином, в школі проводилась системна робота з впровадження ІКТ. Але серед значних недоліків слід назвати: володіння ІКТ повною мірою не всіма педагогічними працівниками.

Тому у 2019-2020 навчальному році слід продовжити:

· навчання педагогічних працівників щодо оволодіння ІКТ;

· забезпечення більш широким колом електронних навчальних посібників для використання у освітньому процесі;

· забезпечення ефективної роботи учасників освітнього процесу у електронних ресурсах «ІСОУ», «ЄДЕБО» та «КУРС. ШКОЛА».

Співпраця з батьками

Виховання учня в школі та сім’ї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Класні керівники тісно співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, при потребі, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденників психолого-педагогічних спостережень. Однією з традиційних форм роботи з батьками є батьківські збори. Вищим органом громадянського самоврядування в період між проведенням загальних зборів є рада школи. Очолює раду Кізіль В.П.

Матеріально-технічне забезпечення НВП

Разом з батьківською громадськістю школа намагається створити умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Протягом останніх років приділяється багато уваги створенню сприятливих санітарно-гігієнічних умов навчання і праці в школі. Силами адміністрації, педагогів, робітників адміністративно-господарчої частини, батьків та учнів приміщення та територія школи підтримується на належному санітарно-гігієнічному рівні, відрізняється чистотою та охайністю. Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно-епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромереж. У приміщенні школи функціонує 17 кабінетів, майстерня, спортзал:

- 5 кабінетів для учнів початкових класів

- 10 предметних кабінетів

- 1 центр виховної роботи

- Спортивна зала

- Майстерня

- Ресурсна кімната

Проведено косметичний ремонт майстерень, харчоблоку, навчальних кабінетів, вестибюлю, туалетів. Складені паспорти кабінетів відповідно до сучасних вимог.

В наступному навчальному році слід продовжити роботу по поповненні матеріально-технічної бази кабінетів навчальним приладдям та ТЗН.

Завдання та пріоритетні напрямки діяльності школи на 2020-2021 навчальний рік

З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів в галузі освіти, Концепції «Нова українська школа» виховання дітей та молоді, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, удосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві у галузі освіти визначені завдання школи на наступний рік:

Освітні

- забезпечення самореалізації особистості в різних видах освітньої діяльності

Організаційні

- створення індивідуальних проектів самоосвіти педагогів закладу, залучення педагогів, учнів закладу до експериментальної діяльності за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес».

Методично-кадрові

- формування нового педагогічного мислення (прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість учня) за допомогою запровадження нетрадиційних форм і методів роботи з педагогічними кадрами.

Управлінські

- управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу

Виховні за такими напрямками:

- національно - патріотичне виховання; родинно-сімейне виховання,

- духовно - моральне виховання; інтелектуальний і естетично - культурний розвиток; спортивно - оздоровче виховання ; правове виховання; трудове виховання, екологічне виховання.

Пріоритетні напрямки роботи у 2020-2021 навчальному році

- Організувати роботу щодо здійснення науково-методичного супроводу реалізації Концепції Нової української школи.

- Забезпечити виконання нового Державного стандарту початкової освіти.

- Забезпечити виконання оновлених навчальних програм у базовій середній та профільній школі з метою підвищення професійної компетентності вчителів.

- Забезпечення наступності між початковою, основною та старшою школою, враховуючи психологічні особливості та рівень пізнавальної діяльності учнів різних вікових груп.

- Створити належні умови для поступової адаптації учнів 5-го класу до навчання у школи ІІ ступеню та 10-го класу – у школі ІІІ ступеню.

- Виконання у повному обсязі ст.. 5 Закону України «Про охорону дитинства»

- Підвищити рівень знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації навчально-виховного процесу.

- Вдосконалити роботу по підготовці випускників 2021 року в ЗНО, спрямувавши її на позитивний результат.

- Спрямувати роботу на збереження контингенту дітей, що мають високий рівень інтелектуального розвитку та забезпечення їм відповідних умов для навчання та виховання.

- Упроваджувати освітні педагогічні новації, які забезпечуть компетентісний підхід в організації освітнього процесу.

- Узагальнювати та поширювати перспективний педагогічний досвід через застосування інформаційних технологій.

- Забезпечити якісного допрофільного і профільного навчання учнів.

- Поширити проведення моніторингу на всі напрямки навчально-виховного процесу.

- Забезпечити 100% оволодіння педагогічними працівниками ІКТ

- Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя та їх збереження, створивши умови для оздоровлення та відпочинку дітей пільгового континенту в пришкільному таборі з денним перебуванням.

- Спрямувати виховний процес на покращення змісту правової освіти, здорового способу життя та застереження дітей від травматизму.

Кiлькiсть переглядiв: 1398

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.